ないものねだり。

障害があっても強く生きていきたい。

I think it will be night.  It afflicts me every night.  Others said.  "Life can be redone".  Who decided that?  My life has come to a point where it can't be redone.  Do you understand?  To you guys?  That I'm a real villain.  Did you guys know  Humans have emotions.  I also have feelings.  However, there is a gap between the feelings of others and me.  I have hurt and betrayed many others.  It's still the case.  And he drove away the person who reached out to help many times.  I lost credibility each time.  So I'm alone now.  I don't understand what is wrong with hurting people.  What's wrong with betraying people.  I don't feel guilty from the beginning.  So strong.  I am strong.  Humans who have nothing to lose are strong.

 

 

 

夜になると思います。 それは毎晩私を苦しめます。 他の人は言った。  「人生はやり直すことができます」。 誰がそれを決めたのですか? 私の人生はやり直せないところまで来ました。 わかりますか? 君たちに? 私が本当の悪役だと。 人間には感情があることをご存知でしたか? 私も気持ちがあります。しかし、他人の気持ちと私との間にギャップがあります。 私は他の多くの人を傷つけ、裏切った。 それはまだ事実です。 そして彼は何度も助けを求めて手を差し伸べた人を追い払った。 私は毎回信用を失いました。 だから私は今一人です。 人を傷つけることの何が悪いのか分かりません。 人々を裏切ることの何が問題になっていますか。 私は最初から罪悪感を感じません。 とても強い。 私は強いです。失うものが何もない人間は強いです。