ないものねだり。

障害があっても強く生きていきたい。

夢の島

東京の街並みを見て、これが私の東京にいることが出来る最後の日かもしれないと思う。
今日は強くそう思った。
東京では沢山の夢を見た。そして沢山の地獄も見た。だからこそ強くなれた。
沢山の出会いがあり、刺激的だった。
私は東京でもうやり残した事はない。
覚悟はもうできている。
本心を言うならば、まだ東京に居たい。
まだ沢山の人と出会いたい。
まだ夢から覚めたくないよ。
神様お願いします。でも現実は厳しい。
東京を離れなければならない理由は、私自身の持病と精神的安定の為だからだ。
何度も何度も自殺未遂を繰り返してきた。
両親との関係は最悪だ。
私は誰かに救って貰いたかったわけではない。愛して欲しかっただけなんだ。
何もかもが私に溶ければいい。
自殺した彼も、私に溶ければよかったのに。
私の中に入って私の事を愛せば良かったのに。私の前からいなくなるくらいなら、私になれば良かったのに。そしたら、私はこんな孤独を味わう事はなかったのに。
私の事を大事だって言ったのに。
なんで彼は私を一人にするの。
なにもかも溶けて無くなればいいのに。 
私の未来に光なんて見えない。
何も信じられない。何も感じられない。
私が生きている事を実感できるのは、
痛みを感じている時だけだ。
 
 
Looking at the cityscape of Tokyo, I think this may be the last day I can be in Tokyo. I strongly thought so today. I had many dreams in Tokyo. And I saw a lot of hell. That's why I became stronger. There were many encounters and it was exciting. I have nothing left to do in Tokyo. I'm ready. To tell the truth, I still want to stay in Tokyo. I still want to meet many people. I don't want to wake up from my dream yet. God, thank you. But the reality is harsh. The reason I have to leave Tokyo is because of my own illness and mental stability. I have repeated suicide attempts over and over again. The relationship with my parents is the worst. I didn't want anyone to save me. I just wanted you to love me. I hope everything melts into me. I wish he had committed suicide, too. I wish I had gone inside and loved me. I wish I had been so much that I wouldn't be in front of me. Then I never experienced such loneliness. I said I was important. Why does he leave me alone? I wish everything melted and disappeared. I can't see the light in my future. I can't believe anything. I can't feel anything. I can only feel alive when I'm in pain.