ないものねだり。

障害があっても強く生きていきたい。

境目のない恋愛模様

「私の心は誰を求めているのだろうか」

そんな事を考える時間が増えた。

隣にいる彼を、私は求めているんだろうか。恋愛をしている時、 私の心は目の前の彼ではない誰かの事を考えている。 それは昔の恋人であったり、この世にはもう居ない人だったり。

今の彼に罪悪感を覚えながらも、昔の恋人を懐かしむ自分がいる。

本当は、私の気持ち全部、今の彼にあげたい。100パーセント、 彼のための心でありたい。それなのに私は何故か100パーセント の気持ちを彼に注げない。

彼と一緒にいながらも、ふとした時昔の恋人の事を思い出しては、 涙をこらえる。最低だとわかっていても、 気持ちはどこかへ置いてきてしまった。

 

彼は私に好きだと言う。

私は、好きだと言い返せない。

ありがとうって言葉で

紛らわせることしか私にはできない。

愛情がないわけではない。

彼の言葉、行動に全力で応えたいのに

それができない。

私の恋愛に本気も遊びもない。

壁もない。

判断もしない。

 


境目のない恋愛模様

 

 

"Who does my heart want?"
I have more time to think about that.
Am I looking for him next door? When I'm in love, my heart is thinking of someone who isn't him in front of me. It may be an old lover or someone who is no longer in the world.
Although he feels guilty about him now, he misses his old lover.
To tell the truth, I want to give all my feelings to him now. I want to be 100% a heart for him. And yet I can't give him 100% feelings for some reason.
Even though I'm with him, when I suddenly remember my old lover, I hold back my tears. Even though I knew it was the worst, I left my feelings somewhere.

He tells me he likes it.
I can't say I like him.
With the words thank you
I can only confuse.
It's not without love.
I want to do my best to respond to his words and actions
I can't do that.
There is neither seriousness nor play in my romance.
There is no wall.
I don't even judge.

Borderless love pattern